La Web de l'Ajuntament de Barcelona


Descripció del tràmit

Modificació de la consulta prèvia per a la tramitació d'expedients d'obres o d'instal·lacions de radiocomunicació

Què podeu fer?
  • Podeu recuperar una consulta per a la tramitació d'un expedient d'obres (assabentat d'instal·lacions de radiocomunicacions, comunicat, llicència o actuació d'urgència) prèviament efectuada i modificar-ne les dades.

Què necessiteu saber?
Com es fa el tràmit?
  1. Empleneu el formulari i confirmeu-ne les dades.

  2. Empleneu el formulari i confirmeu-ne les dades.

I després...

Imprimiu, o deseu en el vostre ordinador, el resultat de la consulta amb les modificacions incorporades.

Aquest document, que conserva el número identificador de la consulta inicial, serà imprescindible per demanar els informes previs (informe urbanístic i/o informe d'idoneïtat tècnica), així com per tramitar l'expedient d'obres.

Tingueu a mà

 

  • Document d'identificació (NIF,CIF) amb el que es va efectuar el tràmit "Consulta prèvia per a la tramitació de permisos d'obres"
  • Número Identificador de la consulta
  • És el número format per dues parts (vuit xifres, un guió i dues xifres (xxxxxxxx-xx)) que figura a la part superior dreta del full informatiu de la consulta, obtingut al finalitzar el tràmit de "Consulta prèvia per a la tramitació de permisos d'obres".

Qui ho pot demanar?

Pot fer el tràmit el titular de les obres o un representant autoritzat.

Les persones jurídiques, entitats i els professionals hauran de fer el tràmit, necessàriament, per mitjans telemàtics.

Documentació

Per fer la modificació de la consulta no cal aportar documentació.

Dates

La modificació es pot fer durant els 6 mesos posteriors a la data en què es va efectuar la consulta prèvia. Passat aquest termini, la consulta efectuada ja no tindrà validesa i per tant no es podrà modificar.

Preu

    Gratuït

Organisme responsable

Accessibilitat

© Ajuntament de Barcelona