Descripció del tràmit
Canvi d'adreça fiscal
Què podeu fer?
Què necessiteu saber?
Com es fa el tràmit?
-
-
Seleccioneu una opció:
- Sol·licitud: us permet comunicar un canvi de domicili fiscal a l'Institut Municipal d'Hisenda.
- Annexió de documents a sol·licituds en curs: us permet adjuntar documentació a sol·licituds presentades de manera telemàtica, ja sigui per finalitzar el tràmit o a petició de l'Institut Municipal d'Hisenda.
-
Ompliu el formulari i adjunteu els documents necessaris. Un cop fet, reviseu les dades presentades i envieu la sol·licitud.
I després...
- Si no heu de presentar cap document i les vostres dades són correctes, el canvi d’adreça fiscal es farà al moment.
- Si heu de presentar documents, l’Ajuntament els revisarà i, si tot és correcte, us confirmarà el canvi d’adreça fiscal.
Qui ho pot demanar?
Poden fer el tràmit persones, empreses o entitats.
Documentació
- Persones:
- Si viviu a Barcelona: no cal aportar cap document.
- Si viviu fora de Barcelona: volant d’empadronament.
- Empreses o entitats: només han de presentar la targeta d’identificació fiscal si l’adreça que hi consta no coincideix amb la seva seu social o si l’adreça fiscal és fora de Barcelona.
Dates
Heu d’actualitzar la vostra adreça fiscal quan canvieu de domicili o traslladeu la seu social de la vostra empresa o entitat.
Preu
Organisme responsable
Accessibilitat
© Ajuntament de Barcelona