Quant de temps es conserven les meves dades?

Amb caràcter general, les dades personals es conserven mentre siguin necessàries. Un cop vençut aquest termini, s’esborren o es bloquegen d’acord amb el que estableix la normativa.

Les dades es conserven en aquests casos:

Mentre siguin necessàries per a les finalitats del tractament.

Mentre siguin vigents els terminis de prescripció de les accions legals i els períodes de conservació de documents.

Amb finalitats d’arxiu o estadístiques.

Accesos directes a informació relativa a les dades personals

Última actualització 24/03/2020