Coordinador/a del Servei d’Atenció als visitant i Desevolupador/a de Públics

Fundació Manifesta 15

TERMINI DE PRESENTACIÓ OBERT

Darrera actualització:

24/08/2023

RESUM

1 PLACES

  • Informació convocatòria

    Introduir títol de les bases de la convocatòria

  • Període d'inscripció

    Per inscriure’t en aquest procés, tindràs 20 dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació de les bases de la convocatòria al DOGC.

  • Requeriments de titulació

    Hauràs de tenir la titulació necessària per accedir a les categories que són objecte de la convocatòria.

    Et convidem a consultar les bases reguladores del procés.

  • Torn reservat a persones amb discapacitat

    XX places reservades a persones amb discapacitat

AVISOS

Actualment no hi ha avisos per aquesta convocatòria

CALENDARI ESTIMAT I ESTAT DEL PROCÉS

  • 0

    Presentació de sol·licituds

  • 0

    Primeres proves

  • 0

    Proves físiques

  • 0

    Entrevistes

  • 0

    Proves mèdiques

  • 0

    Nomenaments

Aquest calendari és una previsió. Les dates oficials de les proves s’informaran amb els corresponents anuncis.

COM FUNCIONA EL PROCÉS DE SELECCIÓ?

  • Els requisits a destacar per participar en la propera convocatòria de places d’agent de la Guàrdia Urbana, que hauràs de reunir i mantenir fins a la finalització del procés, són els següents:

    • Tenir la nacionalitat espanyola.
    • Haver complert els 18 anys i no superar l’edat de jubilació forçosa.
    • Tenir la titulació necessària per accedir a les categories que són objecte de la convocatòria.
    • Tenir els permisos de conduir de la classe B i A2 (la presentació del permís A2 es podrà ajornar fins a l’últim dia del curs selectiu de l’Escola de Policia de Catalunya).
    • Tenir la capacitat funcional per poder desenvolupar les tasques d’agent de la Guàrdia Urbana.
    • No haver estat condemnat/ada per cap delicte o, en cas d’haver-ho estat, tenir extingida la responsabilitat penal i cancel·lats els antecedents penals.
    • Satisfer la taxa d’inscripció que pertoqui en cada cas.

    Et convidem a consultar les bases reguladores del procés per conèixer la resta de requisits exigits per prendre-hi part.

  • Abans de presentar la teva sol·licitud de participació, hauràs d'actualitzar"El meu currículum" i tenir preparada la documentació acreditativa dels mèrits i la titulació que correspon com a requisit de participació.

    Per inscriure’t en aquest procés, tens un període de 20 dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació de les bases de la convocatòria al DOGC. Aquesta inscripció la podràs fer telemàticament fent clic al botó "Accedeix al tràmit" d'aquesta mateixa pàgina web.

    Si ets treballador Municipal de l’Ajuntament de Barcelona hauràs de tramitar la teva sol·licitud d’inscripció a través de la Intranet Municipal.

    Mentre el termini d’inscripcions estigui obert, podràs entrar al tràmit tantes vegades com ho necessitis per afegir o canviar alguna dada.

    Et convidem a consultar les bases reguladores del procés per planificar la preparació de tota la informació requerida per a completar la sol·licitud.

  • Abans de inscriure’t hauràs d’actualitzar “El meu currículum” per relacionar els mèritsa valorar, pots accedir-hi fent clic al botó "Accedeix al currículum" que trobaràs en aquesta pàgina.

    Si ets treballador Municipal de l’Ajuntament de Barcelona hauràs fer aquest tràmit a través de la Intranet Municipal.

    Un cop tens “El meu currículum” actualitzat, hauràs d’aportar la documentació acreditativa dels mèrits i la titulació a través del tràmit d’inscripció, per tal que siguin avaluats pel Tribunal Qualificador.

  • Per inscriure't a la convocatòria hauràs de realitzar el pagament de la taxa per cada sol·licitud d'inscripció que presentis.

    Per completar la teva inscripció és important que realitzis el pagament de la taxa, ja que la manca de pagament, el pagament incomplet o la no acreditació documental a efectes de l'exempció o la bonificació de la taxa comporten l'exclusió de la persona aspirant del procés selectiu.

    Consulta les bases de la convocatòria per saber si estàs exempt de pagament o si et correspon la bonificació del 50% de l'abonament i en tot cas, saber quina documentació acreditativa has d'aportar.

  • Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Gerència de Persones i Desenvolupament Organitzatiu de
    l'Ajuntament de Barcelona farà pública la llista provisional de persones admeses i excloses.
    Podràs formular les al·legacions que consideris convenients en el termini establert.

    Si has resultat exclòs/osa de la llista provisional d'admesos/eses i exclosos/oses podràs esmenar telemàticament accedint de nou a la teva sol·licitud telemàtica i modificant el camp corresponent.

    En cas de no haver utilitzat mitjans telemàtics per fer la sol·licitud de participació, hauràs d'esmenar presentant còpia de la
    documentació en qualsevol dels mitjans que estableix l'article 16.4 del la Llei 39/2015, d'1 d ́octubre, presentar una instància en suport paper o a través del registre electrònic, tal com s'indica a les bases de la convocatòria, i, a l'hora de formular la reclamació corresponent, l'hauràs d'acompanyar d'una fotocòpia de la sol·licitud presentada.
    Finalitzat el termini de reclamacions i resoltes les possibles incidències, es farà pública la llista definitiva de persones admeses i excloses.
    L'admissió no implica el reconeixement dels requisits exigits.

  • Totes les proves del procés són obligatòries i eliminatòries.

    • 1a Prova: Cultural i teòric. Aquesta prova consisteix en dos tests: el primer, de cultura general, en què es consideren les matèries i els continguts que s’imparteixen al llarg dels cursos que formen l’ESO i també l’actualitat dels últims sis mesos, i el segon, relacionat amb el temari que figura a l’annex II. Aquesta prova és obligatòria i eliminatòria.
    • 2a Prova: Tests aptitudinals. Aquesta prova consisteix en l'administració d'un o diversos tests amb l’objectiu de valorar les capacitats intel·lectuals i els processos de raonament de la persona aspirant. Aquesta prova és obligatòria i eliminatòria.
    • 3a Prova: Coneixements de llengua estrangera. Aquesta prova consisteix a completar un qüestionari tipus test de coneixements escrits en llengua anglesa, alemanya, àrab, francesa, italiana i xinesa o urdú, corresponent al nivell B2 del MERC. Aquesta prova és obligatòria i no eliminatòria.
    • 4a Prova: Prova d’aptitud física. Aquesta prova consta de tres exercicis físics destinats a valorar l’agilitat, la força estàtica màxima i la potència aeròbica de les persones aspirants. Aquesta prova és obligatòria i eliminatòria.
    • 5a Prova: Prova de català. Les persones aspirants han d’estar en possessió dels coneixements de llengua catalana del nivell intermedi B2 (antic B) o superior. A l’efecte d’exempció, consulta les bases de la convocatòria. Aquesta prova és obligatòria i eliminatòria.
    • 6a Prova: Proves de personalitat i competències: Aquesta prova consisteix en la realització de qüestionaris i una entrevista personal per mesurar, entre d’altres, els trets de personalitat bàsics, els trets clínics, la seva adaptació personal i social a l’entorn i el grau d’adequació al perfil demanat. Aquesta prova és obligatòria i eliminatòria.
    • 7a Prova: Proves mèdiques. Aquesta prova consisteix en un reconeixement mèdic que duu a terme personal mèdic col·legiat. Aquesta prova és obligatòria i eliminatòria.

    Et convidem a consultar les bases reguladores del procés per conèixer amb més detall les proves selectives.

  • Durant el període d'esmenes podràs accedir de nou al tràmit i presentar la teva sol·licitud telemàtica podran esmenar
    telemàticament accedint de nou a la seva sol·licitud telemàtica i modificant el camp corresponent.

    • Primer es publicarà la llista provisional de les persones aspirants aptes. La publicació d'aquesta llista provisional obre un període d'esmenes.
    • Durant el període d'esmenes podràs accedir de nou al tràmit i presentar la teva sol·licitud telemàtica podran esmenar
      telemàticament accedint de nou a la seva sol·licitud telemàtica i modificant el camp corresponent.
    • Una vegada passat aquest termini, es publicarà la llista definitiva, amb aquesta llista es resolen les esmenes interposades.
  • Un cop superades totes les fases del procés, per tal que es pugui dur a terme el teu nomenament com a funcionari/ària en pràctiques de l’Ajuntament de Barcelona i començar la fase formativa a l’Escola de Policia de Catalunya, hauràs d’acreditar l’acompliment dels requisits de participació.

  • Un cop es publiqui l’anunci corresponent, durant un termini establert, hauràs d’acreditar l’acompliment dels requisits de participació aportant els documents originals dels requisits i dels mèrits que han sigut valorats durant el procés.

  • Si has sigut nomenat funcionari en pràctiques hauràs de superar un període de formaciópràctica selectiva.

    Un cop finalitzat aquest període de pràctiques, seràs qualificat pel Tribunal d’apte o no apte. La qualificació de “no apte” suposa l’exclusió del procés selectiu, i la finalització del nomenament.

    Superat el període de formació pràctica selectiva el Tribunal elevarà a l’òrgan competent la proposta de nomenament com a funcionaris/àries de carrera de la categoria convocada.

    Restaràs exempt/a de realitzar el període de pràctiques, si has prestat o prestes serveis a l'Ajuntament de Barcelona, organismes autònoms i ens instrumentals adherits a l'acord de condicions i conveni col·lectiu vigent en la mateixa categoria professional objecte de convocatòria.

Comparteix aquest contingut