Actuacions Administratives Automatitzades
Contingut
L’Ajuntament de Barcelona utilitza actuacions administratives automatitzades per gestionar determinats procediments de manera electrònica, sense intervenció directa del personal municipal.
Què són?
Són actuacions realitzades íntegrament mitjançant sistemes electrònics, en el marc d’un procediment administratiu, que utilitzen mecanismes de signatura electrònica regulats per la normativa municipal.
Marc normatiu
Aquest mecanisme està regulat pel Decret de la Comissió de Govern de 22 de juny de 2022, publicat al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) el 23 d’agost de 2022.
El decret estableix:
- El procediment per autoritzar l’ús d’actuacions automatitzades.
- Els criteris que s’han d’aplicar.
- Els sistemes de supervisió i manteniment que cal garantir.
D’acord amb l’article 7 del decret, la informació sobre aquestes actuacions ha d’estar publicada a la seu electrònica de l’Ajuntament.
Copiar enllaç
- Fitxers relacionats
- Enllaç al text de les resolucions publicades a la Gaseta Municipal el 14/11/2022.
- ANUNCI Acord de la Comissió de Govern pel qual s’aproven els sistemes d’actuació administrativa automatitzada en relació als procediments sancionadors relacionats i d’acord amb la descripció informativa i tècnica de les actuacions que consten com Annex I (PDF 3.13 MB)
Copiar enllaç
Copiar enllaç
- Fitxers relacionats
- Enllaç al text de la resolució publicat en la Gaseta Municipal el 18/04/2024
Copiar enllaç
Última actualització 14/10/2024