Històric de talls de servei

Podeu consultar la informació sobre els dies i hores en que algun servei de la Seu electrònica ha estat aturat.
La consulta està disponible per dia i hora i servei afectat.

Data i hora inici incidència Ordre ascendentData i hora fi incidència Ordre ascendentServei afectat Ordre ascendentText publicat d'avís
14/12/2020 18:0015/12/2020 08:00Portal de Licitacions

Atenció! El proper dimarts 15 de Desembre desde les 18h fins dimecres a les 8:00h, el Portal de Licitació estarà aturat per tasques de manteniment. Preguem que disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar.

12/12/2020 20:0014/12/2020 08:00Hisenda municipal, pagament i autoliquidacions

A causa de la migració de servidors, programada per al dissabte dia 12 de desembre, no estaran disponibles els tràmits relacionats amb la hisenda municipal, pagament i autoliquidacions. L'aturada és produirà entre les 20.00 hores del dia 12 de desembre i finalitzarà a les 8.00 hores de dilluns dia 14 de desembre. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.  Consulta del llistat de tràmits afectats en aquest enllaç.

Llistat de tràmits afectats:

·    Autoliquidació de l'impost sobre vehicles de tracció mecànica

·    Autoliquidació de l'impost sobre l'increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana (plusvàlua)

·    Autoliquidació del preu públic de residus

·    Autoliquidació de taxes per a la tramitació de sol·licituds d'ocupació de la via pública (OVP) o de permís d'armes

·    Autoliquidació de la taxa per l'aprofitament del domini públic municipal mitjançant caixers automàtics a la via pública

·    Canvi d'adreça fiscal

·    Carpeta del Ciutadà

·    Carpeta de les Empreses i Entitats

·    Carpeta del Professional

·    Certificat negatiu de deute

·    Certificat de pagament

·    Còpia del document per fer el pagament de tributs i preus públics municipals

·    Còpia del document per fer el pagament de multes i sancions imposades per l'Ajuntament de Barcelona

·    Detall del rebut domiciliat

·    Domiciliació bancària de tributs municipals i preus públics

·    Duplicat de la carta de pagament d'un expedient d'obres o d'instal·lacions de radiocomunicació

·    Fraccionament de Deute

·    Informes i certificats de qualificació urbanística i plànols d'alineació

·    Inscripció d'animals en el Registre censal d'animals de companyia i animals salvatges en captivitat

·    Notificació de deute

·    Llicència per a la tinença de gossos potencialment perillosos

·    Participació en processos de selecció o provisió de personal de l'Ajuntament de Barcelona

·    Pròrroga d'un expedient d'obres o d'instal·lacions de radiocomunicació

·    Pagament de tributs municipals, preus públics i multes amb targeta bancària

·    Rectificació d'errors ortogràfics a dades de contribuents

·    Tramitació d'expedients d'obres o d'instal·lacions de radiocomunicació (llicència, comunicat o actuació d'urgència)

10/12/2020 21:0011/12/2020 09:00Portal de tràmits

AVIS: Entre les 20:00 h. d'avui dijous 10 de desembre i les 8:00 h. de demà dissabte 11 de desembre, està prevista una aturada tècnica al Portal de tràmits. Els serveis del Portal no estaran operatius. Lamentem els inconvenients que aquest fet us pugui causar.

28/11/2020 08:0028/11/2020 14:00Portal de Tràmits

Dissabte 28 de novembre entre les 8:00 h. i les 14:00 h. està prevista una aturada tècnica al Portal de tràmits. Els tràmits telemàtics del portal no estaran operatius.

Lamentem els inconvenients que aquest fet us pugui causar

02/11/2020 11:3002/11/2020 18:55Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona

Atenció! A causa d'una incidència externa a la Plataforma i que valida els certificats, les empreses licitadores no podran ni inscriure's ni presentar ofertes. Preguem que disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar.

14/12/2020 18:00

15/12/2020 08:00

12/12/2020 20:00

14/12/2020 08:00