Esteu aquí

Històric de talls de servei

Podeu consultar la informació sobre els dies i hores en que algun servei de la Seu electrònica ha estat aturat.
La consulta està disponible per dia i hora i servei afectat.

Podeu consultar els anuncis de licitació pública de l'Ajuntament a la Plataforma de Serveis de la Generalitat de Catalunya

Per a consultes i informació sobre edictes adreceu-vos a edictes@bcn.cat.

Per a consultes i informació sobre la Gaseta Municipal, adreceu-vos a gaseta@bcn.cat.

Mentre duri la interrupció, les sol·licituds es poden tramitar a través del REC així com a les oficines de registre presencial.

Mentre duri la interrupció, les sol·licituds es poden tramitar a través del REC (enllaç) i també a les oficines de registre presencial (enllaç relació).

Verificació de documentació temporalment fora de servei per raons tècniques
Sistema temporalment fora de servei per raons tècniques
Data i hora inici incidència Ordre ascendentData i hora fi incidència Ordre ascendentServei afectat Ordre ascendentText publicat d'avís
15/05/2022 14:0016/05/2022 08:00Serveis i tràmits telemàtics

Atenció! Diumenge 15 de maig a partir de les 14:00 h. i fins a les 8:00 h. de dilluns 16, els serveis i tràmits de la seu electrònica no estaran operatius per tasques de manteniment dels serveis informàtics. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.

12/05/2022 14:0013/05/2022 13:45Serveis i tràmits telemàtics

A causa d'una incidència tècnica és possible que els serveis i tràmits de la seu electrònica experimentin talls puntuals que n'impedeixin la finalització.

En cas d'error torneu a intentar-ho més tard.

El nostre equip tècnic està treballant per resoldre-la el més aviat possible. Lamentem les molèsties que aquest fet us pugui causar.

17/02/2022 18:0017/02/2022 20:00Portal Contractació

Atenció: Avui 17/02 a partir de les 18:00 h. i durant aproximadament 2 hores, el Portal Contractació de l'Ajuntament de Barcelona estarà aturat per tasques de manteniment. Disculpeu les molèsties.

16/02/2022 11:0017/02/2022 10:00Tràmits telemàtics

Avís: A conseqüència d’un problema en les comunicacions, alguns serveis telemàtics es poden veure interromputs puntualment. Estan interromputs els tràmits relacionat amb pagaments d’autoliquidació de taxes.

15/02/2022 18:0015/02/2022 19:00Portal de Contractació Electrònica

Dimarts 15/02 a partir de les 18 h. i durant aproximadament 1 hora, el Portal Contractació de l'Ajuntament de Barcelona estarà aturat per tasques de manteniment. Disculpeu les molèsties.

11/02/2022 07:0011/02/2022 12:00Portal de tràmits

Sistema fora de servei temporalment per motius tècnics.

10/02/2022 18:0010/02/2022 19:00Portal de Contractació Electrònica

Atenció! El servei de recepció d'ofertes del Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona estarà aturat per tasques de manteniment, dijous 10/02  a partir de les 18:00 h. i durant aproximadament 1 hora. Disculpeu les molèsties.

08/02/2022 18:3009/02/2022 02:00Portal de Contractació Electrònica i Tràmits Telemàtics

Atenció! Us informem de les següents interrupcions programades pel dimarts 08/02

Servei de recepció d'ofertes del Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona estarà aturat per tasques de manteniment a partir de les 18:30 h. i durant aproximadament 1 hora.

Tràmits telemàtics, entre les 22:00 i les 2.00 hores. Els talls que poden ocórrer seran puntuals i de curta durada.

Disculpeu les molèsties.

07/02/2022 18:3008/02/2022 19:30Portal de Contractació Electrònica

Atenció! Us informem que el servei de recepció d'ofertes del Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona estarà aturat per tasques de manteniment, avui dilluns 07/02 i demà dimarts 08/02  a partir de les 18:30 h. i durant aproximadament 1 hora. Disculpeu les molèsties.

02/02/2022 23:0003/02/2022 22:15Portal de tràmits

Atenció, us informem que per tasques de millora en les infraestructures tecnològiques de l'Ajuntament de Barcelona, està programada una aturada dels tràmits i serveis telemàtics en les següents dates: dimecres dia 2 de febrer de les 23:00 fins a les 2:00 hores. i dijous 3 de febrer entre les 20:15 i les 22:15 hores. Preguem disculpeu les molèsties que aquestes interrupcions us puguin ocasionar.

28/01/2022 09:1531/01/2022 07:15Tràmits electrònics i serveis en línia

Us informem que per tasques de millora en les infraestructures tecnològiques de l’Ajuntament de Barcelona durant aquest cap de setmana hi ha tràmits i serveis en línia que poden no estar operatius. Està previst que  aquestes interrupcions finalitzin aquest dilluns a les 07:00 hores. Disculpeu les molèsties que us puguem ocasionar.

26/01/2022 14:5028/01/2022 09:45Portal de tràmits

Us informem que s'ha detectat una incidència tècnica en el sistema de comunicacions que afecta a la tramitació electrònica. El nostre equip tècnic està treballant per tal de solucionar aquesta incidència el més aviat possible. Lamentem els inconvenients que aquest fet pugui causar.

21/01/2022 13:1021/01/2022 14:05Seu Electrònica

A causa d’un problema en les comunicacions, alguns serveis de la seu electrònica han estat interromputs des de les  13:10 a les 14:05 h

20/01/2022 20:1520/01/2022 22:15Portal de tràmits

Atenció! El dijous 20 de gener, entre les 20:15 h. i les 22:15 h. no estaran operatius els tràmits telemàtics ni la majoria de sistemes de la seu electrònica, per actuació tècnica programada. Preguem disculpeu les molèsties que aquest fet us pugui ocasionar.

13/01/2022 06:0013/01/2022 08:00Portal de tràmits

Atenció! Dijous 13 de gener entre les 6:00 i les 8:00 h. els tràmits telemàtics no estaran operatius per tasques de manteniment dels serveis informàtics. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.

14/12/2021 14:0014/12/2021 20:00Portal de Contractació

Atenció: el proper dimarts 14-12-21, entre les 14:00 h. i les 20:00 h.  hi ha previst un tall de servei del Portal de Contractació per tasques de manteniment. Preguem disculpeu les molèsties.

02/12/2021 18:0002/12/2021 20:00Tràmits telemàtics

Atenció! Dijous 2 de desembre a partir de les 18:00 h. i fins a les 20 h. els tràmits telemàtics no estaran operatius per tasques de manteniment dels serveis informàtics. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.

02/12/2021 06:0002/12/2021 08:00Tràmits telemàtics

Atenció! Dijous 2 de desembre a partir de les 6:00 h. els tràmits telemàtics no estaran operatius per tasques de manteniment dels serveis informàtics. Els serveis es reprendran a partir de les 8:00 h. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.

26/11/2021 17:0028/11/2021 00:00Portal de tràmits

Avís: Divendres 26/11 des de les 17:00 i fins dissabte 27/11 a les 24 h. no estarà disponible el tràmit de sol·licitud de participació i aportar documentació als processos de selecció de l’Ajuntament de Barcelona per tasques de manteniment dels sistemes informàtics. Preguem disculpeu les molèsties.

16/11/2021 08:0016/11/2021 08:10Seu Electrònica

El dimarts 16 de novembre a partir de les 8:00 h. està prevista una aturada de la Seu Electrònica per tasques de manteniment dels serveis informàtics. Els serveis es reprendran a partir de les 8:30 h del mateix dia. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.

08/11/2021 20:0009/11/2021 08:00Oficina Virtual de Tràmits

Atenció! Dilluns 8 de novembre a partir de les 20:00 h. està prevista una aturada de l'Oficina Virtual de Tràmits per tasques de manteniment dels serveis informàtics. Els serveis es reprendran a partir de dimarts a les 8:00 h. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.

07/11/2021 08:4507/11/2021 22:00Portal de tràmits

Atenció! diumenge 7 de novembre està prevista una aturada parcial de tràmits electrònics per migració de serveis informàtics; no estaran disponibles els següents tràmits:

  • Tràmits relacionats amb la hisenda municipal, pagament i autoliquidacions
  • Obres: tramitació permisos, còpia document de pagament i pròrroga
  • Tràmits del Cens animals companyia i gos perillós
  • Tràmit de Selecció de personal Tràmit Comunicació de dades bancàries per a pagament a creditors
  • Tràmits de subvencions

L'aturada és produirà entre les 8:45 hores del dia 7 de novembre i finalitzarà a les 22.00 hores del mateix dia. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar

04/11/2021 15:0004/11/2021 17:00Portal de Contractació

Atenció! Està programada una aturada tècnica del Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament el dijous 04/11 de les 15:00 a les 17:00 h. Preguem disculpeu les molèsties.

22/10/2021 17:0024/10/2021 18:00Tràmits telemàtics

Atenció! Per tasques de manteniment , alguns tràmits telemàtics no estaran disponibles des del divendres 22 d'octubre a les 17 hores i fins al diumenge  24 d'octubre a les 18:00 h. Consulteu el llistat de tràmits afectats en aquest enllaç. Preguem que disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar.

01/10/2021 07:3001/10/2021 08:00Plataforma de Contractació

Per una incidència, el Portal de Contractació estarà aturat divendres 01/10 de 07:30 a 8:00 h del matí i no es podran presentar ofertes. Preguem disculpeu les molèsties.

28/09/2021 14:0028/09/2021 18:00Plataforma de Contractació

AVÍS IMPORTANT: La Plataforma de Contractació (backoffice) i el Portal de Contractació (frontoffice) romandran aturats per tasques de manteniment

23/09/2021 15:0023/09/2021 21:00Plataforma de Contractació

AVÍS IMPORTANT: La Plataforma de Contractació (backoffice) i el Portal de Contractació (frontoffice) romandran aturats per tasques de manteniment

22/09/2021 14:0022/09/2021 21:00Plataforma de Contractació

AVÍS IMPORTANT: La Plataforma de Contractació (backoffice) i el Portal de Contractació (frontoffice) romandran aturats per tasques de manteniment

04/05/2021 15:0004/05/2021 21:00Plataforma de Contractació

AVÍS IMPORTANT: El proper dimarts 04 de maig, a partir de les 15:00h, la Plataforma de Contractació (backoffice) i el Portal de Contractació (frontoffice) romandran aturats per tasques de manteniment. Està previst restablir el servei el dimarts 04 de maig a les 21:00h.

26/03/2021 20:1528/03/2021 15:00Tall de servei Portal de Contractació Electrònica

Atenció! Està programada una aturada tècnica del Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament, del 26 de març a les 20:15 h fins al 28 de març a les 15:00h. Preguem disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar.

12/03/2021 18:0014/03/2021 15:00Portal de Licitacions

Atenció! El divendres 12 de març, des de les 18h fins al diumenge 14 a les 15:00h, el Portal de Licitacions estarà aturat per tasques de manteniment. Preguem que disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar.

14/12/2020 17:0015/12/2020 07:00Portal de Licitacions

Atenció! El proper dimarts 15 de Desembre desde les 18h fins dimecres a les 8:00h, el Portal de Licitació estarà aturat per tasques de manteniment. Preguem que disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar.

12/12/2020 19:0014/12/2020 07:00Hisenda municipal, pagament i autoliquidacions

A causa de la migració de servidors, programada per al dissabte dia 12 de desembre, no estaran disponibles els tràmits relacionats amb la hisenda municipal, pagament i autoliquidacions. L'aturada és produirà entre les 20.00 hores del dia 12 de desembre i finalitzarà a les 8.00 hores de dilluns dia 14 de desembre. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.  Consulta del llistat de tràmits afectats en aquest enllaç.

Llistat de tràmits afectats:

·    Autoliquidació de l'impost sobre vehicles de tracció mecànica

·    Autoliquidació de l'impost sobre l'increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana (plusvàlua)

·    Autoliquidació del preu públic de residus

·    Autoliquidació de taxes per a la tramitació de sol·licituds d'ocupació de la via pública (OVP) o de permís d'armes

·    Autoliquidació de la taxa per l'aprofitament del domini públic municipal mitjançant caixers automàtics a la via pública

·    Canvi d'adreça fiscal

·    Carpeta del Ciutadà

·    Carpeta de les Empreses i Entitats

·    Carpeta del Professional

·    Certificat negatiu de deute

·    Certificat de pagament

·    Còpia del document per fer el pagament de tributs i preus públics municipals

·    Còpia del document per fer el pagament de multes i sancions imposades per l'Ajuntament de Barcelona

·    Detall del rebut domiciliat

·    Domiciliació bancària de tributs municipals i preus públics

·    Duplicat de la carta de pagament d'un expedient d'obres o d'instal·lacions de radiocomunicació

·    Fraccionament de Deute

·    Informes i certificats de qualificació urbanística i plànols d'alineació

·    Inscripció d'animals en el Registre censal d'animals de companyia i animals salvatges en captivitat

·    Notificació de deute

·    Llicència per a la tinença de gossos potencialment perillosos

·    Participació en processos de selecció o provisió de personal de l'Ajuntament de Barcelona

·    Pròrroga d'un expedient d'obres o d'instal·lacions de radiocomunicació

·    Pagament de tributs municipals, preus públics i multes amb targeta bancària

·    Rectificació d'errors ortogràfics a dades de contribuents

·    Tramitació d'expedients d'obres o d'instal·lacions de radiocomunicació (llicència, comunicat o actuació d'urgència)

10/12/2020 20:0011/12/2020 08:00Portal de tràmits

AVIS: Entre les 20:00 h. d'avui dijous 10 de desembre i les 8:00 h. de demà dissabte 11 de desembre, està prevista una aturada tècnica al Portal de tràmits. Els serveis del Portal no estaran operatius. Lamentem els inconvenients que aquest fet us pugui causar.

28/11/2020 07:0028/11/2020 13:00Portal de Tràmits

Dissabte 28 de novembre entre les 8:00 h. i les 14:00 h. està prevista una aturada tècnica al Portal de tràmits. Els tràmits telemàtics del portal no estaran operatius.

Lamentem els inconvenients que aquest fet us pugui causar

02/11/2020 10:3002/11/2020 17:55Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona

Atenció! A causa d'una incidència externa a la Plataforma i que valida els certificats, les empreses licitadores no podran ni inscriure's ni presentar ofertes. Preguem que disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar. 

Data i hora inici incidència

15/05/2022 14:00

Data i hora fi incidència

16/05/2022 08:00

Servei afectat

Serveis i tràmits telemàtics

Text publicat d'avís

Atenció! Diumenge 15 de maig a partir de les 14:00 h. i fins a les 8:00 h. de dilluns 16, els serveis i tràmits de la seu electrònica no estaran operatius per tasques de manteniment dels serveis informàtics. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.

Data i hora inici incidència

12/05/2022 14:00

Data i hora fi incidència

13/05/2022 13:45

Servei afectat

Serveis i tràmits telemàtics

Text publicat d'avís

A causa d'una incidència tècnica és possible que els serveis i tràmits de la seu electrònica experimentin talls puntuals que n'impedeixin la finalització.

En cas d'error torneu a intentar-ho més tard.

El nostre equip tècnic està treballant per resoldre-la el més aviat possible. Lamentem les molèsties que aquest fet us pugui causar.

Data i hora inici incidència

17/02/2022 18:00

Data i hora fi incidència

17/02/2022 20:00

Servei afectat

Portal Contractació

Text publicat d'avís

Atenció: Avui 17/02 a partir de les 18:00 h. i durant aproximadament 2 hores, el Portal Contractació de l'Ajuntament de Barcelona estarà aturat per tasques de manteniment. Disculpeu les molèsties.

Data i hora inici incidència

16/02/2022 11:00

Data i hora fi incidència

17/02/2022 10:00

Servei afectat

Tràmits telemàtics

Text publicat d'avís

Avís: A conseqüència d’un problema en les comunicacions, alguns serveis telemàtics es poden veure interromputs puntualment. Estan interromputs els tràmits relacionat amb pagaments d’autoliquidació de taxes.

Data i hora inici incidència

15/02/2022 18:00

Data i hora fi incidència

15/02/2022 19:00

Text publicat d'avís

Dimarts 15/02 a partir de les 18 h. i durant aproximadament 1 hora, el Portal Contractació de l'Ajuntament de Barcelona estarà aturat per tasques de manteniment. Disculpeu les molèsties.

Data i hora inici incidència

11/02/2022 07:00

Data i hora fi incidència

11/02/2022 12:00

Servei afectat

Portal de tràmits

Text publicat d'avís

Sistema fora de servei temporalment per motius tècnics.

Data i hora inici incidència

10/02/2022 18:00

Data i hora fi incidència

10/02/2022 19:00

Servei afectat

Portal de Contractació Electrònica

Text publicat d'avís

Atenció! El servei de recepció d'ofertes del Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona estarà aturat per tasques de manteniment, dijous 10/02  a partir de les 18:00 h. i durant aproximadament 1 hora. Disculpeu les molèsties.

Data i hora inici incidència

08/02/2022 18:30

Data i hora fi incidència

09/02/2022 02:00

Servei afectat

Portal de Contractació Electrònica i Tràmits Telemàtics

Text publicat d'avís

Atenció! Us informem de les següents interrupcions programades pel dimarts 08/02

Servei de recepció d'ofertes del Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona estarà aturat per tasques de manteniment a partir de les 18:30 h. i durant aproximadament 1 hora.

Tràmits telemàtics, entre les 22:00 i les 2.00 hores. Els talls que poden ocórrer seran puntuals i de curta durada.

Disculpeu les molèsties.

Data i hora inici incidència

07/02/2022 18:30

Data i hora fi incidència

08/02/2022 19:30

Text publicat d'avís

Atenció! Us informem que el servei de recepció d'ofertes del Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona estarà aturat per tasques de manteniment, avui dilluns 07/02 i demà dimarts 08/02  a partir de les 18:30 h. i durant aproximadament 1 hora. Disculpeu les molèsties.

Data i hora inici incidència

02/02/2022 23:00

Data i hora fi incidència

03/02/2022 22:15

Servei afectat

Portal de tràmits

Text publicat d'avís

Atenció, us informem que per tasques de millora en les infraestructures tecnològiques de l'Ajuntament de Barcelona, està programada una aturada dels tràmits i serveis telemàtics en les següents dates: dimecres dia 2 de febrer de les 23:00 fins a les 2:00 hores. i dijous 3 de febrer entre les 20:15 i les 22:15 hores. Preguem disculpeu les molèsties que aquestes interrupcions us puguin ocasionar.

Data i hora inici incidència

28/01/2022 09:15

Data i hora fi incidència

31/01/2022 07:15

Servei afectat

Tràmits electrònics i serveis en línia

Text publicat d'avís

Us informem que per tasques de millora en les infraestructures tecnològiques de l’Ajuntament de Barcelona durant aquest cap de setmana hi ha tràmits i serveis en línia que poden no estar operatius. Està previst que  aquestes interrupcions finalitzin aquest dilluns a les 07:00 hores. Disculpeu les molèsties que us puguem ocasionar.

Data i hora inici incidència

26/01/2022 14:50

Data i hora fi incidència

28/01/2022 09:45

Servei afectat

Portal de tràmits

Text publicat d'avís

Us informem que s'ha detectat una incidència tècnica en el sistema de comunicacions que afecta a la tramitació electrònica. El nostre equip tècnic està treballant per tal de solucionar aquesta incidència el més aviat possible. Lamentem els inconvenients que aquest fet pugui causar.

Data i hora inici incidència

21/01/2022 13:10

Data i hora fi incidència

21/01/2022 14:05

Servei afectat

Seu Electrònica

Text publicat d'avís

A causa d’un problema en les comunicacions, alguns serveis de la seu electrònica han estat interromputs des de les  13:10 a les 14:05 h

Data i hora inici incidència

20/01/2022 20:15

Data i hora fi incidència

20/01/2022 22:15

Servei afectat

Portal de tràmits

Text publicat d'avís

Atenció! El dijous 20 de gener, entre les 20:15 h. i les 22:15 h. no estaran operatius els tràmits telemàtics ni la majoria de sistemes de la seu electrònica, per actuació tècnica programada. Preguem disculpeu les molèsties que aquest fet us pugui ocasionar.

Data i hora inici incidència

13/01/2022 06:00

Data i hora fi incidència

13/01/2022 08:00

Servei afectat

Portal de tràmits

Text publicat d'avís

Atenció! Dijous 13 de gener entre les 6:00 i les 8:00 h. els tràmits telemàtics no estaran operatius per tasques de manteniment dels serveis informàtics. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.

Data i hora inici incidència

14/12/2021 14:00

Data i hora fi incidència

14/12/2021 20:00

Servei afectat

Portal de Contractació

Text publicat d'avís

Atenció: el proper dimarts 14-12-21, entre les 14:00 h. i les 20:00 h.  hi ha previst un tall de servei del Portal de Contractació per tasques de manteniment. Preguem disculpeu les molèsties.

Data i hora inici incidència

02/12/2021 18:00

Data i hora fi incidència

02/12/2021 20:00

Servei afectat

Tràmits telemàtics

Text publicat d'avís

Atenció! Dijous 2 de desembre a partir de les 18:00 h. i fins a les 20 h. els tràmits telemàtics no estaran operatius per tasques de manteniment dels serveis informàtics. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.

Data i hora inici incidència

02/12/2021 06:00

Data i hora fi incidència

02/12/2021 08:00

Servei afectat

Tràmits telemàtics

Text publicat d'avís

Atenció! Dijous 2 de desembre a partir de les 6:00 h. els tràmits telemàtics no estaran operatius per tasques de manteniment dels serveis informàtics. Els serveis es reprendran a partir de les 8:00 h. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.

Data i hora inici incidència

26/11/2021 17:00

Data i hora fi incidència

28/11/2021 00:00

Servei afectat

Portal de tràmits

Text publicat d'avís

Avís: Divendres 26/11 des de les 17:00 i fins dissabte 27/11 a les 24 h. no estarà disponible el tràmit de sol·licitud de participació i aportar documentació als processos de selecció de l’Ajuntament de Barcelona per tasques de manteniment dels sistemes informàtics. Preguem disculpeu les molèsties.

Data i hora inici incidència

16/11/2021 08:00

Data i hora fi incidència

16/11/2021 08:10

Servei afectat

Seu Electrònica

Text publicat d'avís

El dimarts 16 de novembre a partir de les 8:00 h. està prevista una aturada de la Seu Electrònica per tasques de manteniment dels serveis informàtics. Els serveis es reprendran a partir de les 8:30 h del mateix dia. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.

Data i hora inici incidència

08/11/2021 20:00

Data i hora fi incidència

09/11/2021 08:00

Text publicat d'avís

Atenció! Dilluns 8 de novembre a partir de les 20:00 h. està prevista una aturada de l'Oficina Virtual de Tràmits per tasques de manteniment dels serveis informàtics. Els serveis es reprendran a partir de dimarts a les 8:00 h. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.

Data i hora inici incidència

07/11/2021 08:45

Data i hora fi incidència

07/11/2021 22:00

Servei afectat

Text publicat d'avís

Atenció! diumenge 7 de novembre està prevista una aturada parcial de tràmits electrònics per migració de serveis informàtics; no estaran disponibles els següents tràmits:

  • Tràmits relacionats amb la hisenda municipal, pagament i autoliquidacions
  • Obres: tramitació permisos, còpia document de pagament i pròrroga
  • Tràmits del Cens animals companyia i gos perillós
  • Tràmit de Selecció de personal Tràmit Comunicació de dades bancàries per a pagament a creditors
  • Tràmits de subvencions

L'aturada és produirà entre les 8:45 hores del dia 7 de novembre i finalitzarà a les 22.00 hores del mateix dia. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar

Data i hora inici incidència

04/11/2021 15:00

Data i hora fi incidència

04/11/2021 17:00

Servei afectat

Portal de Contractació

Text publicat d'avís

Atenció! Està programada una aturada tècnica del Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament el dijous 04/11 de les 15:00 a les 17:00 h. Preguem disculpeu les molèsties.

Data i hora inici incidència

22/10/2021 17:00

Data i hora fi incidència

24/10/2021 18:00

Servei afectat

Tràmits telemàtics

Text publicat d'avís

Atenció! Per tasques de manteniment , alguns tràmits telemàtics no estaran disponibles des del divendres 22 d'octubre a les 17 hores i fins al diumenge  24 d'octubre a les 18:00 h. Consulteu el llistat de tràmits afectats en aquest enllaç. Preguem que disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar.

Data i hora inici incidència

01/10/2021 07:30

Data i hora fi incidència

01/10/2021 08:00

Servei afectat

Plataforma de Contractació

Text publicat d'avís

Per una incidència, el Portal de Contractació estarà aturat divendres 01/10 de 07:30 a 8:00 h del matí i no es podran presentar ofertes. Preguem disculpeu les molèsties.

Data i hora inici incidència

28/09/2021 14:00

Data i hora fi incidència

28/09/2021 18:00

Servei afectat

Plataforma de Contractació

Text publicat d'avís

AVÍS IMPORTANT: La Plataforma de Contractació (backoffice) i el Portal de Contractació (frontoffice) romandran aturats per tasques de manteniment

Data i hora inici incidència

23/09/2021 15:00

Data i hora fi incidència

23/09/2021 21:00

Servei afectat

Plataforma de Contractació

Text publicat d'avís

AVÍS IMPORTANT: La Plataforma de Contractació (backoffice) i el Portal de Contractació (frontoffice) romandran aturats per tasques de manteniment

Data i hora inici incidència

22/09/2021 14:00

Data i hora fi incidència

22/09/2021 21:00

Servei afectat

Plataforma de Contractació

Text publicat d'avís

AVÍS IMPORTANT: La Plataforma de Contractació (backoffice) i el Portal de Contractació (frontoffice) romandran aturats per tasques de manteniment

Data i hora inici incidència

04/05/2021 15:00

Data i hora fi incidència

04/05/2021 21:00

Servei afectat

Plataforma de Contractació

Text publicat d'avís

AVÍS IMPORTANT: El proper dimarts 04 de maig, a partir de les 15:00h, la Plataforma de Contractació (backoffice) i el Portal de Contractació (frontoffice) romandran aturats per tasques de manteniment. Està previst restablir el servei el dimarts 04 de maig a les 21:00h.

Data i hora inici incidència

26/03/2021 20:15

Data i hora fi incidència

28/03/2021 15:00

Servei afectat

Tall de servei Portal de Contractació Electrònica

Text publicat d'avís

Atenció! Està programada una aturada tècnica del Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament, del 26 de març a les 20:15 h fins al 28 de març a les 15:00h. Preguem disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar.

Data i hora inici incidència

12/03/2021 18:00

Data i hora fi incidència

14/03/2021 15:00

Servei afectat

Text publicat d'avís

Atenció! El divendres 12 de març, des de les 18h fins al diumenge 14 a les 15:00h, el Portal de Licitacions estarà aturat per tasques de manteniment. Preguem que disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar.

Data i hora inici incidència

14/12/2020 17:00

Data i hora fi incidència

15/12/2020 07:00

Servei afectat

Text publicat d'avís

Atenció! El proper dimarts 15 de Desembre desde les 18h fins dimecres a les 8:00h, el Portal de Licitació estarà aturat per tasques de manteniment. Preguem que disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar.

Data i hora inici incidència

12/12/2020 19:00

Data i hora fi incidència

14/12/2020 07:00

Text publicat d'avís

A causa de la migració de servidors, programada per al dissabte dia 12 de desembre, no estaran disponibles els tràmits relacionats amb la hisenda municipal, pagament i autoliquidacions. L'aturada és produirà entre les 20.00 hores del dia 12 de desembre i finalitzarà a les 8.00 hores de dilluns dia 14 de desembre. Lamentem els inconvenients que aquest fet els pugui causar.  Consulta del llistat de tràmits afectats en aquest enllaç.

Llistat de tràmits afectats:

·    Autoliquidació de l'impost sobre vehicles de tracció mecànica

·    Autoliquidació de l'impost sobre l'increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana (plusvàlua)

·    Autoliquidació del preu públic de residus

·    Autoliquidació de taxes per a la tramitació de sol·licituds d'ocupació de la via pública (OVP) o de permís d'armes

·    Autoliquidació de la taxa per l'aprofitament del domini públic municipal mitjançant caixers automàtics a la via pública

·    Canvi d'adreça fiscal

·    Carpeta del Ciutadà

·    Carpeta de les Empreses i Entitats

·    Carpeta del Professional

·    Certificat negatiu de deute

·    Certificat de pagament

·    Còpia del document per fer el pagament de tributs i preus públics municipals

·    Còpia del document per fer el pagament de multes i sancions imposades per l'Ajuntament de Barcelona

·    Detall del rebut domiciliat

·    Domiciliació bancària de tributs municipals i preus públics

·    Duplicat de la carta de pagament d'un expedient d'obres o d'instal·lacions de radiocomunicació

·    Fraccionament de Deute

·    Informes i certificats de qualificació urbanística i plànols d'alineació

·    Inscripció d'animals en el Registre censal d'animals de companyia i animals salvatges en captivitat

·    Notificació de deute

·    Llicència per a la tinença de gossos potencialment perillosos

·    Participació en processos de selecció o provisió de personal de l'Ajuntament de Barcelona

·    Pròrroga d'un expedient d'obres o d'instal·lacions de radiocomunicació

·    Pagament de tributs municipals, preus públics i multes amb targeta bancària

·    Rectificació d'errors ortogràfics a dades de contribuents

·    Tramitació d'expedients d'obres o d'instal·lacions de radiocomunicació (llicència, comunicat o actuació d'urgència)

Data i hora inici incidència

10/12/2020 20:00

Data i hora fi incidència

11/12/2020 08:00

Servei afectat

Text publicat d'avís

AVIS: Entre les 20:00 h. d'avui dijous 10 de desembre i les 8:00 h. de demà dissabte 11 de desembre, està prevista una aturada tècnica al Portal de tràmits. Els serveis del Portal no estaran operatius. Lamentem els inconvenients que aquest fet us pugui causar.

Data i hora inici incidència

28/11/2020 07:00

Data i hora fi incidència

28/11/2020 13:00

Servei afectat

Text publicat d'avís

Dissabte 28 de novembre entre les 8:00 h. i les 14:00 h. està prevista una aturada tècnica al Portal de tràmits. Els tràmits telemàtics del portal no estaran operatius.

Lamentem els inconvenients que aquest fet us pugui causar

Data i hora inici incidència

02/11/2020 10:30

Data i hora fi incidència

02/11/2020 17:55

Text publicat d'avís

Atenció! A causa d'una incidència externa a la Plataforma i que valida els certificats, les empreses licitadores no podran ni inscriure's ni presentar ofertes. Preguem que disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar. 

Última actualització 16/05/2022