Seu electrònica

Ajuntament de Barcelona

La pàgina de Protecció de Dades està en procés d’actualització. Disculpeu les molèsties.

Registre d'interessos

Contingut

Declaracions de béns, drets patrimonials i activitats

Els càrrecs electes, consellers i conselleres de districte, comissionats i comissionades, alts càrrecs de l’Ajuntament de Barcelona, així com els funcionaris i funcionàries amb habilitació de caràcter nacional, estan obligats a presentar declaracions sobre els seus béns, drets patrimonials, activitats i possibles incompatibilitats.

Aquestes declaracions s’han de registrar al Registre d’interessos de l’Ajuntament de Barcelona, que té caràcter públic i està sota la custòdia del secretari o secretària general.

Quan s’han de presentar les declaracions?

Les persones afectades han de presentar les declaracions en els següents moments:

  • A l’inici de l’exercici del càrrec o funció.
  • Quan es produeixin modificacions respecte a la declaració inicial.
  • En cessar en el càrrec o funció.

Publicació de les dades

Les dades declarades es publiquen a la seu electrònica de l’Ajuntament durant tot el mandat. En el cas dels càrrecs amb funcions executives, les declaracions d’activitats i incompatibilitats es mantenen publicades fins a dos anys després de finalitzar l’activitat.

Marc normatiu

Aquesta obligació està regulada per:

Cercador





Contingut

Última actualització 18/08/2025