La pàgina de Protecció de Dades està en procés d’actualització. Disculpeu les molèsties.
Registre d'interessos
Contingut
Declaracions de béns, drets patrimonials i activitats
Els càrrecs electes, consellers i conselleres de districte, comissionats i comissionades, alts càrrecs de l’Ajuntament de Barcelona, així com els funcionaris i funcionàries amb habilitació de caràcter nacional, estan obligats a presentar declaracions sobre els seus béns, drets patrimonials, activitats i possibles incompatibilitats.
Aquestes declaracions s’han de registrar al Registre d’interessos de l’Ajuntament de Barcelona, que té caràcter públic i està sota la custòdia del secretari o secretària general.
Quan s’han de presentar les declaracions?
Les persones afectades han de presentar les declaracions en els següents moments:
- A l’inici de l’exercici del càrrec o funció.
- Quan es produeixin modificacions respecte a la declaració inicial.
- En cessar en el càrrec o funció.
Publicació de les dades
Les dades declarades es publiquen a la seu electrònica de l’Ajuntament durant tot el mandat. En el cas dels càrrecs amb funcions executives, les declaracions d’activitats i incompatibilitats es mantenen publicades fins a dos anys després de finalitzar l’activitat.
Marc normatiu
Aquesta obligació està regulada per:
- Articles 75.7 i 75.8 de la Llei 7/1985, reguladora de les bases del règim local
- Article 18.1 de les Normes reguladores del funcionament dels districtes
- Article 8.2.h) del Codi Ètic de l’Ajuntament de Barcelona, aprovat pel Plenari del Consell Municipal el 30 de juny de 2017 i publicat al BOPB el 13 de setembre de 2017
Contingut
Règim de dedicació del membres de la corporació
Última actualització 18/08/2025