Seu electrònica

Ajuntament de Barcelona

Registre electrònic

Contingut

El Registre General és l’instrument de l’Ajuntament de Barcelona per controlar el flux de comunicació entre aquesta administració, la ciutadania i altres organitzacions, i dona fe de si s’ha produït o no aquesta comunicació. La seva finalitat és preservar els drets de la ciutadania i també els de l’Administració.

Contingut

Instància genèrica per internet

Per cursar-la, cal identificar-se amb certificat digital (comproveu els mètodes d'identificació i els requisits tècnics)

Abans però...

Cal comprovar que la petició no correspon a un tràmit electrònic específic de la relació de tràmits de l’Ajuntament de Barcelona, perquè, en aquest cas, podria rebutjar-se d’acord amb l’art. 66.6 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Verifiqueu que no hi ha un tràmit telemàtic específic al llistat alfabètic de tràmits realitzables electrònicament.

Una vegada s’ha enviat la instància, el registre emetrà automàticament un justificant de la recepció i deixarà constància de les dades de la petició, inclòs el número d’assentament.

Contingut

Accés a la instància telemàtica genèrica

Accés a les sol·licituds telemàtiques específiques

Còmput de terminis

Les sol·licituds, els escrits o les comunicacions relatius a tràmits administratius es poden registrar tots els dies de l’any, durant les 24 hores. A efectes de còmputs de terminis, la recepció de documents en un dia inhàbil es considera efectuada el primer dia hàbil següent. La data i l’hora per la qual es regeix el registre és l’establerta per la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona.

Quan, per raons tècniques, es pugui preveure que el registre no estarà operatiu, s’avisarà les persones usuàries des de la seu electrònica amb la màxima antelació possible i mentre duri aquesta situació.

Documents adjunts

Si cal adjuntar documents, han d’estar en algun dels formats admesos (PDF, JPG o TIFF) i tenir una mida limitada en funció del tràmit específic.

En el cas de la instància telemàtica genèrica, hi ha un límit de sis documents annexos i una mida màxima de 5 Mb en total; quan els documents sobrepassen la mida màxima i es vol cursar igualment la sol·licitud, el tràmit de sol·licitud s’acaba sense documents adjunts.

Oficines d’atenció i registre

També podeu presentar la vostra sol·licitud a les oficines d’atenció presencial.

Descarregueu el model de petició autoemplenable.

document per recollir signatura menors majors de 12 anys (nom sentit)

Un cop emplenada la sol·licitud, imprimiu-la, signeu-la i lliureu-la en qualsevol registre presencial de l’Ajuntament de Barcelona d’acord amb els horaris i les adreces del plànol.

Filtra per

Filtra per

S'han trobat 26 resultats

  • Oficina d'Atenció Ciutadana de les Corts

    Plaça de Comas 18

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció Ciutadana de Sant Andreu

    Carrer del Segre 24*32

    Punts de registre

  • Registre General de l'Agència de Salut Pública de Barcelona

    Pl Lesseps 1

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció Ciutadana de Sant Martí

    Plaça de Valentí Almirall 1

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció al Públic

    C Llacuna 63

    Punts de registre

  • Oficina d'Informació i Tràmits de la Guàrdia Urbana

    Plaça de Carles Pi i Sunyer 8

    Punts de registre

  • Institut Municipal de l'Habitatge i la Rehabilitació

    Carrer del Doctor Aiguader 36

    Punts de registre

  • Registre

    Pl Espanya 5

    Punts de registre

  • Registre

    Av Drassanes 6*8

    Punts de registre

  • Oficina de Prestacions Socials i Econòmiques de l'Institut Municipal de Serveis Socials

    Carrer d'Aragó 344

    Punts de registre

  • Registre

    C Gran de Sant Andreu 200

    Punts de registre

  • Registre

    Carrer la Rambla 88

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció Ciutadana de Nou Barris

    Plaça Major de Nou Barris 1

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció Ciutadana de Ciutat Vella

    Carrer de les Ramelleres 17

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció Ciutadana d'Horta - Guinardó

    Carrer de Lepant 387

    Punts de registre

  • Oficina Ciutadana de la Cultura

    C la Rambla 99

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció Ciutadana de Gràcia

    Plaça de la Vila de Gràcia 2

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció a les Empreses *Edifici MediaTIC

    Carrer de Roc Boronat 117 - 127

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció Ciutadana Monumental

    Carrer de Sicília 216 - 218

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció Ciutadana de Sants - Montjuïc

    Carrer de la Creu Coberta 104

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció Ciutadana de Sarrià - Sant Gervasi

    Carrer d'Anglí 31

    Punts de registre

  • Registre

    Av Estadi 30*40

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció Ciutadana de Zona Nord

    Av Escolapi Càncer 5*7

    Punts de registre

  • Registre

    Carrer de Lepant 150

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Eixample

    Carrer d'Aragó 328

    Punts de registre

  • Oficina d'Atenció Ciutadana de la plaça Sant Miquel

    Pl Sant Miquel 3

    Punts de registre

×

Contingut

Normativa de referència

Tancament oficina registre diagonal

Instrucció de la Secretaria General relativa a l'obertura presencial de les Oficines de Registre en el marc del procés de restabliment dels serveis municipals publicada a la Seu Electrònica el 22/05/2020

Decret Registre Electrònic

La Comissió de Govern va acordar sotmetre a informació pública,  durant un període de 30 dies, el Decret de Comissió de Govern aprovat inicialment. L'expedient va restar exposat al públic per a la seva consulta des del 21 de gener de 2022 fins al 3 març de 2022, període durant el qual es van poder formular al·legacions. Anunci al BOPB

ORAE

Última actualització 07/07/2023