Podeu utilitzar les vies següents per exercir els vostres drets:
Oficina Virtual
Només cal accedir a l’Oficina Virtual i seguir les instruccions corresponents a cada tràmit.
Via postal
Descarregueu i empleneu el formulari de reclamació de tutela de drets i envieu-lo al Registre General de l’Ajuntament de Barcelona (plaça de Sant Jaume, 1, 08002, Barcelona), juntament amb una fotocòpia de DNI/NIE/passaport i, si escau, documentació justificativa a l'adreça indicada (si sou un/a representant, envieu autorització o poder).
Via presencial
Podeu lliurar el formulari degudament omplert i signat a qualsevol de les oficines d'atenció ciutadana, juntament amb la documentació necessària.
L’Ajuntament de Barcelona us informarà sobre les actuacions derivades de la vostra petició en el termini d’un mes.
Si es tracta de peticions especialment complexes, el termini es pot ampliar dos mesos més, i fins a un màxim de tres mesos. En aquest cas, l’interessat/ada rebrà una notificació prèvia amb les causes que justifiquen l’allargament del termini.
En cas contrari, s’entendrà com a desestimada la sol·licitud. La persona interessada podrà interposar la reclamació oportuna de tutela de drets al delegat/ada de Protecció de Dades o a l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades, d’acord amb els articles 8.2 b) i 16 de la Llei 32/2010, d’1 d’octubre, de l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
Per qualsevol altra consulta que no sigui l’exercici de drets, contacteu amb el Delegat de Protecció de Dades.